سامسونگ به دنبال کاهش فروش تلویزیون های سبک زندگی است:
نوشته Jae-yeon
برلین، 4 سپتامبر (یونهاپ) -- شرکت سامسونگ سندیکای تلویزیونی آن است که تلویزیون های سبک زندگی خود را در اختیار دارد، نقش تلویزیونی که در تغییر الگوهای سبک زندگی نقش دارد.
>
چانگ کانگ ایل، که تلویزیون را در سامسونگ منفجر میکند، گفت: «تلویزیونهای سبک زندگی فرعی است که مشتریانی دارد، سال فروش آنها.
ارقام فروش، در طی یک دوره آموزشی در حاشیه IFA 2022، که جمعه برلین افتتاح شد.
سامسونگ هفت محصول را در دسته تلویزیون سبک زندگی خود عرضه کرده است که شامل مبلمان مانند The Serif، عرضه شده در سال 2016، بازی منحنی Odyssey matzo است.
ماه
فقط محصولات نقشها و ویژگیهای تلویزیونی افسانهای هستند که متناسب با خاموش بودن تلویزیون، چرخش بین ویدیوها و در صورت ماندن ویدیوها در هر جایی که بخواهند سازگار شدهاند.
"برای مردم، تلویزیونها طولانیتر هستند.
چونگ گفت: سامسونگ اکنون سعی می کند مشتریان ما تلویزیون هایی تولید کنند که سبک زندگی آنها را همپوشانی داشته باشد.
علیرغم میزان تلویزیون سبک زندگی، کسبوکار تلویزیون سامسونگ، درآمد «معنیداری» دارد.
فروش تلویزیون 6 درصد در سال، این و مشکلات.
بازار، 92.
6 دستگاه تلویزیون فروخته شد، 6.
6 درصد قبل از آن.
طبق ردیاب Omdia، به طور قابل قبولی از ارزش، 12.
5 درصد بود.
شرکتهای گوشتخوار به تبعیت از سالها دستگاهها و وسایلی که با سوخت پاندمیشده بودند مورد حمله قرار گرفتند.
جنگ اوکراین و روسیه و کاهش هزینهها در مجموع بر مشکلات افزوده است.
سامسونگ با 31.
5 درصد سهم، پیشتاز است و LG Inc با 17.
4 درصد پس از آن.
تلویزیون پیشرو است.
در بخش تلویزیونهایی که قیمت آن 2500 دلار بیشتر است، سامسونگ 53.
6 درصد بازار را به خود اختصاص داد، الجی با 21.
5 درصد و سونی با 17.
2 درصد.
در تلویزیونهای نوآورانه بیسابقه، سامسونگ مدلهای Lifestyle و ویژگیهای تعاملی، عملکردهای القاء و چند نمایش را در نظر میگیرد.
jaeyeon.
woo@yna.
co.
kr
(END)
مقالات مرتبط هدف سامسونگ SmartThings است کلمات کلیدی سامسونگ در IFA 2022: اتصال و پایداری الجی کفشهای کتانی Styler، بازیهای حساس در IFA 2022 LG بزرگترین تلویزیون OLED جهان در IFA 2022 لوازم خانگی پیشرفته سامسونگ در نمایشگاه IFA 2022