Sizing Makip راه اندازی Unisize the UK "بحران بازگشت"
سایز ژاپنی Makip، که برندهای Lacoste، Hilfiger، Calvin Klein، Barbour و The After this fashion مشتریان ژاپن را در برمی گیرد، Unisize در بریتانیا است - خرده فروشان نرخ زاویه.
با در نظر گرفتن وب سایت مشتری، Unisize یک لباس را به طور متوسط 20٪ اخراج می کند، مشتریان سایز مناسب آنلاین هستند.
حساب دیفرانسیل Makip نشان میدهد که ارائه گزینههای اندازهگیری معتبر برای خریداران آنلاین 2.
5 برابر افزایش مییابد.
انجمن برادری مستقر در توکیو که در سال 2015 تأسیس شد، از 250 سایت خردهفروشی/تجارت الکترونیک آنلاین پشتیبانی میکند و برندهای ژاپنی فناوری اندازهگیری نوآورانه خود را معرفی میکنند.
طبق تحقیقات اخیر شورای بریتانیا (BFC) - با توجه به 93 درصد از مشتریان، اندازه، تناسب، تا حدی که برگشت داده میشود - Makip's the UK «در خردهفروشی/تجارت الکترونیک و مارکهای بریتانیا میآید».
Shingo Tsukamoto و Makip میگویند: «خردهفروشان و مشتریان بریتانیا اندازهبندی میکنند که نیازمندیهای خارج از گروه را تشخیص میدهد.
تجارت الکترونیک بریتانیا یک بحران است.
مشتریان به این فکر می کنند که خرده فروشان بدون لوله کشی آنها را نمی بینند.
در نتیجه، خردهفروشان بریتانیا میلیونها پوند را خرج میکنند و بازپرداخت میکنند و مشتریان گزینههایی هستند.
«حتی اندازهبندی بهطور فزایندهای به وجود آمده است و دنیای تجارت الکترونیک، قدیمی وجود دارد – نمیتوان آنطور که همه چیز در بدن پیش میرود، وجود داشته باشد.
» از خریداران آنلاین سؤالات اساسی در مورد سن و اندازه های بدن آنها پرسیده می شود، که به افراد امکان می دهد اندازه لباس را در کنگره انتخاب کنند، و نحوه تقلب را برای خریدار بهتر می کند.
Tsukamoto اضافه کرد: «مشتریان نمیتوانند با ظرافت زیاد، روتختی آنلاین را امتحان کنند.
ما چه چیزی را اندازه گیری می کنیم و هر مشتری، چه شکلی رانش است.
ما به درستی با جامعه و مشتری رابطه لباس داریم.
این تمایز و اینکه چگونه لباس خریدار آنلاین بازدهی را کاهش می دهد و این امر گذرا بیشتر است.
ما به دنبال خردهفروشان و مارکهای تجاری در بریتانیا هستیم که اندازه آنها را اندازهگیری میکنند و برای اولین بار به مشتریان این اندازه را ارائه میکنیم.
»