Asos "ویرایش مسئولانه" را حذف می کند و در بحبوحه شستشوی سبز CMA
ASOS گروهبندی پایدار وبسایت خود را در میان بررسیهای مربوط به شستشوی سبز (Greenwashing) انتخاب کرده است.
بر اساس اخبار، آنلاین و پیش از آن که CMA در حال بررسی ادعاهای زیست محیطی خود بود.
این ادعا که در ژوئن 2019 همراه با مواد بازیافتی بازیافتی راه اندازی شد، "لباس ها، لوازم جانبی متمرکز بر محیط زیست، و در ASOS یک نقطه ای برای همه افراد وجود دارد".
ASOS اضافه کرد که مارکهایی که Monki، موافقت و ASOS Design را در نظر میگیرند، در صورتی که معیارهای پایداری منفرد را داشته باشند، با استفاده بیتفاوت از مواد بازیافتی و الیاف پایدار انتخاب شدند.
به دلیل CMA، ASOS، Boohoo و Asda ادعاهای سازگار با محیط زیست و پایداری برندها را در مورد محصولات خود نوشتند.
در ژانویه 2022، CMA به بررسی و شناسایی نگرانی ها از طریق ادعاهای احتمالی پرداخت.
اینها شامل شرکت هایی بود که محصولاتشان را "پایدار" می ساختند.
سارا کاردل، مدیرعامل CMA، گفت: «افرادی که «سبز میخرند» به فروش مؤثری دست مییابند که فرد فیزیولوژیکی را گمراه میکند.
محصولات سازگار با محیط زیست و پایدار در پس مقابله با تغییر باد، اگرچه واقعی هستند.
این یادداشت شرکتهای این و همه و همه ماست: طبق شیوههای شما و قانون هستند.
» ASOS پاسخ داده است که "به طور فعال" تحقیقات CMA بوده است.
یکی از سخنگویان ASOS به The News گفت: «ASOS از زمانی که ما با CMA همکاری کردیم و این حرکت را انجام دادیم، عملکرد ویرایش، فیلترها، وبسایت ژوئن را به طور فعال انجام داد.
"ما به طور جدی CMA را به عنوان نمونه ای از آن تمدید می کنیم و پایداری خود را آتش می زنیم.
"