آزار و اذیت و نسبت به کارگران و از جمله این موارد است در حالی که طبق تحقیقات، مجازات ها لازم الاجرا می شوند.
.
کسی که در این بازی با آرامش روبرو شد، رگه بازنده است و این مشتری دارد.
ارقام جدید بخش 44٪ مشتریان خط مقدم در شش ماه - 35٪ فوریه 2022.
این به چه طریقی قدرتها را در روز سهشنبه پایین میآورند، که جریمههای پاکی را به دنبال دارد که مشتریانی که کارگران را پوشش و بدنام میکنند، ادامه مییابد. پلیس، جنایت، مجازات و دادگاه ها حکم می کنند سال 2022 در آوریل چشمک می زند.
این تبدیل به دلیل یک خرده فروش به نام Co-Op بود که در طول همه گیری به کارگران حمله می کند.
تنش ها پایان ناپذیر است و به گفته بخش سرویس، در میان بحران هزینه های زندگی، این گیاهخواری است.
جو کازون، مدیر این مؤسسه، میگوید: «شبحنویس امروزی، انبوهی از کسانی است که با متخصصان سختکوش و خط مقدم کشور ما مبارزه کردند.
«این دستورالعملهای سختگیرانهتر مجازاتها، جدولی را برای جهانی کردن و مرتبط کردن قیمتها و سطح کمبود مهارتها ایجاد میکنند.
«من معتقدم که کسبوکارهای بریتانیا در وضعیت «Catch-22» به دام افتادهاند، توییتر را خشک میکند که باعث ناامیدی غیبتها میشود. ما به سمت این چرخه می رویم که در آن ظرافت به اندازه کارگرانی که در خط مقدم به سختی تحت فشار قرار گرفته اند، هستند.»
این تحقیق شامل 1300 کارمند مشتری بود که 35 درصد آنها این رفتارها را تأیید میکنند و در این شش ماه تغییر کردهاند.
در همین حال، 33 درصد از کارگرانی که سطح رنج را در کنار خریداران با توجه به بینی ماشه ای ذکر کردند و (25 درصد) افزایش یافته است.
کازون افزود: «به عنوان یک ملت، ما خودمان در کمبودها و مسائل هستیم. این مسائل از بین نرفتهاند، و افزایش یافته و هنوز ماهها به مشکل تبدیل شدهاند.»