وقتی بریتانیایی ها خرید مایکل ماستاید را نادیده گرفتند، مخارج گرانوها در اکتبر افزایش یافت
هزینههای شناسایی غذاخور در بریتانیا 3.
5 درصد نسبت به اکتبر سال گذشته، 1.
8 درصد در سپتامبر، رشد کرد، اگر از زمان تورم 8.
8 درصدی گیاهخواران، هزینههای مالی بریتانیاییها با چه حالتی ادامه میدهد.
با نزدیک شدن به، نه کاملا (48٪) بریتانیایی ها خریدهای اعلامیه، فعالیت ها و هدایای امسال را کاهش می دهند.
بر اساس باغبانی Barclaycard که میگوید و معاملات منوی کشور را میبیند، این مصرفکنندهها، 6 نفر (59%) در مورد هدایا و دوستان هزینه میکنند.
پوشاک مصرفی در اکتبر 2022 (-0.
5٪) سپتامبر (-4.
1٪) سال به سال، اکنون فروشگاه ها با قیمت -1٪ -3.
5٪ در ماه رسیده اند.
با این حال، آن ادراراب در سپتامبر 2021 وجود دارد، که لباسی بود که بریتانیاییها قرنطینه را برمیگرداندند و والدین کمد لباسهای خود را دوباره ذخیره میکردند.
با استفاده از گارد پا در سپتامبر، لباس ها در مقایسه با ارقام اکتبر سال 2022 کاهش یافت.
فروشگاههای داروسازی و اندازهگیری در اکتبر 2022، 3.
8 درصد، درخشان بودند که به میزان زیادی در سپتامبر (0.
8 درصد) بود، که نشان میدهد مصرفکنندگان آگاه به تصویر، لوازم آرایش و لوازم آرایشی و بهداشتی را شبها در بحران اقلام بودجه میگذرانند.
یافته های دیگر عبارتند از: 21 درصد بریتانیایی ها دوستان خود را خرج می کنند و خرید می کنند 19 درصد از بریتانیایی ها جشن جشن خود را با این هزینه آغاز کردند.
یک 10 خریدار از هدایای تبلیغاتی دست دوم/از قبل دوستداشتنی eundem امسال پشیمان میشوند.
رشد هزینههای آب و برق کاهش یافت، بهعنوان مثال، خانوارها تخفیفهایی را در طرح صورتحسابهای دولت دریافت کردند.
مهماننوازی و سختکوشی بریتانیاییهای کم حرف، خرجهای نابهموقع و اعتصابها باعث منصرف شدن از نوشیدن و خارج شدن از نوشیدنیها شد.
شاخص «تجربه» Barclaycard، اشتراکها و خوراکیهای آماده، قویترین آن در سال 2022، به این ترتیب شبها در بریتانیا وارد میشود.
اسمه هاروود، در Barclaycard، میگوید: «بهطوری که بریتانیاییها هزینههای روز دوازدهم خود را کاهش میدهند.
مصرفکنندگان در حال اتخاذ یک طرح جامع برای جشنها هستند، به هدایای از قبل دوستداشتنی میرسند و هزینههای خود را در این سال خرج میکنند.
» در مقابل یک ضربه و عدم قطعیت، با امید به امید 15٪ بریتانیا در اکتبر 2022، بارکلی کارت ثبت شده در سال 2015 داده ها را آغاز کرد، و این (31٪).
در همین حال، 92٪ در وضعیت مالی خود هستند، 30٪ بریتانیایی ها ارزیابی می کنند که آیا هر چیزی ضروری است یا خیر، و (19٪) که این میزان سلامت آنها است.
پیک نیک از نزدیک بین 21 تا 24 اکتبر 2022 به همراه Opinium convenience Barclaycard انجام شد.
2001 پاسخ دهنده وجود داشت که به مصرف کنندگان بریتانیایی خداحافظی سن، جنسیت و گروه ارائه کردند.