بر اساس اخبار، رئیس شرکتهای آمازون، ASOS و Currys، لوسی فریزر، وزیر دارایی خزانهداری، رژیم نرخها را مینامد.
.
برای مشاوره دولت در هفته فروش می آید. با این حال، نظرات در داخل به نگرانی در مورد اختلاف نظر دامن زدن به شتاب زدگی در برنامه ها دامن زد.
طبق گزارشات، شرکتهای Tesco، Sainsbury's، The Co-op، Morrisons و Kingfisher مالیات آنلاین، Lewis Partnership، M&S و Currys در مقابل این مالیات استدلال کردند.
خرده فروشان چهارشنبه، جیسون تاری، مدیر عامل شرکت تسکو در بریتانیا و ایرلند، متیو دان، رئیس ASOS، بومفری، مدیر خاک آمازون انگلستان، و الکس بالداک، مدیر اجرایی مارشال کاریس را خدمت می کنند.
در ماه فوریه، این شرکت هشدار داد که ارزش فروش آنلاین را دارد و به این ترتیب مصرف کنندگان به طور فزاینده ای کانال های خود را کانال می کنند. ادعا کرد که فروش آنلاین و نرخ مشارکت دهها ساله برای شرکتها 7 میلیارد پوند خواهد بود.
فریزر در آن زمان: "در حالی که ما مالیات داریم، این است که خریدار آنلاین، ما ذینفعان به بخش تبدیل شدن به بخش بزرگ می شوند."
ماه گذشته، ترکیب تشکیلشده جابز (RJA)، که اعضای آن Tesco، Kingfisher و The Co-op به Rishi Sunak، صدراعظم، نوشتند: «آنچه ممکن است یک گجت فهرست به هر مکان امتیاز دهد.»
اعضای RJA گفتند: "ویرایش فروشگاهها باعث میشود خردهفروشهای شلوغ مغازهها و فروشگاههایی را که ما مشتریان برایشان ارزش قائل هستیم، تقویت کنند، و از آنجایی که شغلهای خودپسندانه کار میکنند. این کار فشارها، مغازهها و آنها را آسانتر میکند."