فروش 23 درصد در نیمه اول 2022
هرمس نتایج مالی خود را در سال 2022 دارد، یک عدد نجومی 23٪ 4.
5 پوندی (5.
4 میلیارد یورو).
تقریباً 34٪ 1.
9 میلیارد پوند (2.
3 میلیارد یورو) تکرار می شود، در مقایسه با سال 2021 1.
4 پوند (1.
7 میلیارد یورو).
مجموعاً 1.
3 ژیلیون پوند (1.
6 میلیارد یورو) در مقایسه با 922 پوند (1.
1 میلیارد یورو) در سال 2021 بود.
درآمد 34 درصد، فرانسه، با مشتریان و گردشگران، فرانسه، ایتالیا و.
رشد چرم نام تجاری و 12٪ بود، یکنواخت رانده شده با و ظرفیت.
جنبش پارچه و منسوجات همراه با 29٪، افزایش یافته است در اینجا مجموعه ها مرتبط با مواد، قالب ها و موارد استفاده است.
و لوازم جانبی در میان +36٪، مجموعههای پوشاک، لوازم جانبی و کفش آماده این برند.
عطر و نان تست پس از راه اندازی "موفق" Plein illusion و Hermèsistibles 23% رشد کردند.
در مسیر رسیدن به عطرهای Terre d’Hermès Eau Givrée و Eau de Basilic Pourpre.
اکسل دوما، رئیس هیئت مدیره هرمس، گفت: «نتایج شش ماهه عرضی 16 متری ما و مطلوبیت اشیاء ما، برای هر صنعتگر یک رویکرد پایدار است که کیفیت را به خطر می اندازد.
در یک زمینه، ما اعتماد به نفس داریم، بدون تمایز و بدون دریغ از خود، کارکنان و شرکای خود را مهمانداری می کنیم.
»