ایندیتکس با برندهای Bershka، Pull&Bear و Stradivarius در چین، تجارت الکترونیکی را انجام می دهد و بازار برندها را تکمیل می کند.
.
زنجیرهها به صورت آنلاین منطقه را قطع میکنند، به چه طریقی Tmall علیبابا، جایی که Underline فروشگاه شاخص خود را داشت، راهاندازی میکنند. طبق اطلاعیه های پرچمداران Tmall این برندها، تا سال 2022 افتضاح 31 قابل دسترسی هستند.
مخالفت ها به دنبال فروشگاه های مارک ها در ژانویه امسال است که سه زنجیره زنجیره ای چین را تکمیل می کند. با این حال، برندهای زارا، زارا هوم، ماسیمو دوتی و اویشو این گروه بازار چین را معرفی می کنند.
علیرغم فروش 36 درصدی ایندیتکس در 30 آوریل مالی خود، کاغذ قدیمی آن ضعیف بود، 67 فروشگاه در طول قرنطینه غیرقابل پیشنهاد بود.
ایندیتکس که در حال حاضر دارای 279 فروشگاه در چین است، به بازار خود ادامه داده است. اسپانیایی ها در آخرین دور خود 1200 فروشگاه و پرچمداران بزرگتر خود داشتند.
زارا فروشگاههای چانگشا و چنگدو را به مساحت 32291 فوت مربع و رجیسترهای سلف سرویس باز کرد.